Tall & fakta

Automessen 2015 ble besøkt av rundt 10.000 bransjefolk – og markedsundersøkelsene ga oss mye informasjon.
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

Automessen 2015 ble besøkt av rundt 10.000 bransjefolk – og markedsundersøkelsene ga oss mye informasjon.

Dette er hva besøkende og utstillere svarte etter Automessen 2015.

Utstillere:

  • 91% møtte representanter fra sine viktigste målgrupper
  • 92% fikk nye kundekontakter
  • 73% ønsker å delta neste gang

Besøkende:

  • 31% var nye besøkende – dette betyr 2.900 nye prospects
  • 21% kom for å finne nye leverandører – 2.000 stk søker etter nye forbindelser
  • 76% kom for å gjøre innkjøp og treffe eksisterende leverandører
  • 13% inngikk nye leverandøravtaler på messen
  • 88% regner med å besøke neste messe
  • De besøkende ønsker seg flere utstillere innen tungtransport, håndverktøy og verkstedutstyr, lakk, automateriell, dekk og styling

Ønsker du mer informasjon eller vurderer å bli utstiller?

 KONTAKT OSS

 

MELD DEG PÅ SOM UTSTILLER

LES MER

– Intensive dager med viktig nettverking

Arom-dekor Kemi er en av de ledende totalleverandørene av AdBlue® og andre kjemikalier beregnet for kjøretøy i den nordiske transportsektoren. De kontrollerer selv hele kjeden fra produksjonsleddet og helt frem til sluttbruker. De tilbyr også utvalgte kjemikalier til industrien og forbrukermarkedet.

Vi har snakket med daglig leder, Jim Lingman, om hvorfor de kommer til Automessen 2022.

Les mer »

– Den største og beste faglige bransjeutstillingen i Norge

Romnes er en av Automessens største og mest trofaste utstillere. De har deltatt på alle messer som har blitt arrangert som Automessen, og deltok for første gang i 1982. Messen i 2022 er intet unntak og vi har tatt en prat med Administerende direktør, Gjert Romnes, om hvorfor de vender tilbake år etter år.

Les mer »

Abonner på nyhetsbrev

Hold deg oppdatert om Automessen